@florin

Membru din 13/11/2022

1

6

Eseu despre orbire - Jose Saramago

Eseu despre orbire - Jose Saramago

Eseu despre orbire este primul roman al acestui scriitor pe care îl citesc. Un oraș ai căror locuitori sunt loviți din senin de orbire arată degradarea sociețății. Este un roman atipic cel puțin pentru mine atât din punct de vedere al scrierii de parcă și autorul ar fi orbit cât și al personajelor care sunt fără de nume. Orbirea duce la o accentuare a părților negative ale oamenilor. Această orbire după părerea mea fiind declanșată de degradarea morală ajunsă la un stadiu final

2024-01-31 11:57:53

0

Sa nu ma parasesti - Kazuo Ishiguro

Sa nu ma parasesti - Kazuo Ishiguro

Personajul principal al acestui roman este Katie H. o clonă creată pentru ca după o anumită perioadă din viața ei organele să îi fie recoltate. Acest roman este în mare parte o biografie a acestei clone. Printre subiectele acestui roman se găsesc resemnarea, iubirea și încercarea de a îți găsi locul într-o lume a oamenilor necreați într-un laborator. Pentru mine nu a fost o lectură ușoară în sensul că parcă am tras de mine să termin de citit romanul. Acest roman este și ecranizat

2024-01-22 07:44:14

0

Si muntii au ecou - Khaled Hosseini

Si muntii au ecou - Khaled Hosseini

Subscriu în parte părerilor celorlalți cititori. Însă pentru că acest roman este diferit față de celelalte, în acest roman sunt poveștile de viață a mai multor persoane aflate în țări și pe continente diferite. Iar aceste povești nu sunt duse la final dar ca și în viață într-un fel sau altul descoperim că viețile noastre sunt interconectate. Poate deschide niște perspective asupra vieții așa că recomand achiziția romanului.

2023-12-27 01:19:02

0

Splendida cetate a celor o mie de sori - Khaled Hosseini

Încă un roman foarte bun scris de către Khaled Hosseini, dacă în vânătorii de zmeie ne este arătată viața tragică a părții masculine reprezentată de către cei doi frați vitregi în acest roman ne este înfățișată viața a două femei. Femei care sunt capabile să ducă respectul, prietenia, dragostea și sacrificiul la cote maxime. Dacă în primul roman am reușit cât de cât să anticipez finalul în romanul de față nu am reușit asta. Precum ceilalți cititori anteriori mie și eu recomand lectura acestui roman

2023-11-28 07:03:44

0

Vanatorii de zmeie - Khaled Hosseini

Vanatorii de zmeie - Khaled Hosseini

Roman achiziționat în urmă cu un an și citit în această săptămână dar mai bine mai tărziu decât niciodată. Ar fi o pierdere pentru cei care sunt îndrăgostiți de lectură să nu citească acest roman. Un roman cu o poveste tulburătoare a unei familii și a unei țări care sper să nu fie precum citatul care spune că Afganistanul este lipsit de speranță. Pregătiți-vă să aveți câteva șervețele lângă voi căci este un test pentru cei care se consideră tari din fire

2023-11-26 04:01:23

1

Avocatul din limuzina - Michael Connelly

Am achiziționat romanul pentru că îmi amintisem de filmul din anul 2011. Dar ca mai mereu după ce am terminat de citit romanul și de revizionat filmul sunt de părere că romanul este mult mai captivant. Au fost câteva nopți cu mai puține ore de somn datorită acestui roman cu toate acestea însă recomand achiziția

2023-11-12 05:14:42

0