Popa Iulia2

Membru din 15/08/2015

0

16

Crestem impreuna - Naomi Aldort

Crestem impreuna - Naomi Aldort

"Crescem împreună: Libertate și bucurie în relația părinte-copil" este o carte in care autoarea ne oferă instrumente simple pentru o comunicare caldă și respectuoasă în familie. Cartea pune accent pe vindecarea interioară și conexiunea profundă cu copiii noștri și cu propriile noastre emoții. Prin povestirile sale captivante și metodele de comunicare nonviolentă, Naomi Aldort ne îndrumă să înțelegem mai bine comportamentul copiilor și să cultivăm cooperarea fără conflicte. Această carte aduce bucurie și înțelegere în relația cu cei mici. Dacă vrei să experimentezi mai multă libertate și bucurie în relația ta cu copiii, "Crescem împreună" este cartea perfectă pentru tine!

2024-03-13 03:34:05

0

Legaturile care ne tin in viata - Christophe Andre, Rebecca Shankland

Este absolut fascinantă! În esență, vorbește despre cum să ne apropiem mai mult de cei din jur, să ne sprijinim reciproc și să ne dezvoltăm relații mai profunde și mai echilibrate. Știi cum uneori ne simțim fie prea dependenți de ceilalți, fie prea retrași și independenți? Ei bine, cartea asta vine cu soluția perfectă: interdependența. Adică ideea că ne putem baza unii pe ceilalți și că, împreună, suntem mai puternici și mai fericiți. Autorii sunt super competenți - un psiholog și un medic psihiatru - și îți spun exact cum să depășești frica și neîncrederea și să construiești relații mai armonioase și mai satisfăcătoare în toate aspectele vieții tale. Este ca și cum ai avea ghidul perfect pentru a face legături mai puternice și mai autentice cu oamenii din jurul tău. Deci, dacă vrei să înveți mai multe despre cum să fii mai conectat cu ceilalți și să dezvolți relații mai sănătoase și mai fericite, această carte este exact ce-ți trebuie! Nu-i așa că sună minunat?

2024-03-13 03:31:45

0

44 de capitole despre 4 barbati - BB Easton

Cu o scriitură inteligentă și plină de umor, BB Easton te captivează de la primele pagini și te face să devii instantaneu fanul ei. Această carte este o lectură distractivă și provocatoare despre căutarea pasiunii și aventurilor în viață. Dacă ești în căutarea unei cărți amuzante și captivante, care să te facă să râzi "44 de capitole despre 4 barbați" este alegerea perfectă pentru tine

2024-03-13 03:29:46

0

Gazeta Libris

Gazeta Libris

De fiecare data cand primesc un colet, ma bucur sa regasesc printre carti si gazeta Libris. Gestul de a adauga o astfel de gazeta la fiecare comanda, da o nota aparte conceptului de comenzi online de carti. Ma inspir din recomandari pentru urmatoarele comenzi Cred ca uneori mi-ar placea sa fie mai bogata in informatii; sa ofere recomandari pe categorii de varsta: copii, adulti, adolescenti sau pe subiecte de interes: parenting, dezvoltare personala etc... Apreciez si semnele de carte pe care le gasesc in colet cu fiecare comanda :D iar ultima surpriza a fost sa gassesc stickerul cu ""Certified Reader"" Loved it!

2024-03-12 03:24:18

0

De ce postim - Constantin Coman

De ce postim - Constantin Coman

Această carte își propune să fie o provocare în ceea ce privește postul Autorul își împărtășește reflecțiile și experiențele personale, aducând în prim-plan subiectul postului și importanța acestuia în viața creștină contemporană. Prin discuții vii, realiste și deschise, cartea își propune să reînvie interesul și motivația pentru post într-o lume adesea afectată de rutină și indiferență Indiferent dacă sunteți familiarizați cu practica postului sau sunteți la început de drum în această călătorie spirituală, cartea lui Părintele Constantin Coman vă va inspira și vă va ghida spre o înțelegere mai profundă a semnificației și beneficiilor postului în viața creștină contemporană

2024-03-12 03:19:58

0

Reteta longevitatii. O noua strategie alimentara - Valter Longo

Această carte conține un program nutritional care imită postul si prezinta beneficiile postului fără a resimți foamea! Concluzia cartii ar fi ca adoptând rețeta longevității elaborată de autor și urmând dieta care imită postul de trei până la patru ori pe an ne putem imbunatati sanatatea si trai mai mult

2024-03-12 03:16:40

0

Mita Biciclista si alte femei fatale de altadata - Dan-Silviu Boerescu

Recomand această carte pentru că oferă o explorare captivantă a vieții intrigante a Mitei Biciclista. Povestea ei este plină de dramă, scandal și comportament neconvențional, făcând din lectură o experiență fascinantă. Prin această carte, cititorii pot dobândi înțelegere asupra normelor sociale și dinamicii culturale din România în timpul începutului secolului al XX-lea. În plus, întâlnirile Mitei cu figuri remarcabile ale epocii sale oferă o privire fascinantă asupra peisajului politic și cultural al acelei perioade. În ansamblu, "Viața enigmatică a Mitei Biciclista" promite să fie o călătorie captivantă și iluminatoare prin istorie.

2024-03-12 01:40:42

0

Printesa Simplitate - Maria Pastourmadzis

Această poveste ne învață că frumusețea autentică se află în adâncul nostru. Este o poveste despre esența frumuseții simplității. Prințesa Simplitate merită parcursă împreună cu copiii. Este o carte minunată și din care atât fetițele cât și băieții pot învăța că nu este necesar să adopte o aparență sofisticată pentru a fi apreciați de cei din jur și că importanța stă în comportament. Într-o analogie cu Ortodoxia, putem observa că lui Dumnezeu îi plac oamenii simpli și cu inimă bună, iar aceștia vor găsi cu adevărat fericirea.

2024-03-12 01:38:01

0

Educatia sexuala in era digitala - Cindy Pierce

Este o carte foarte importanta de parcurs, mai ales daca ai copil pre-adolescent, viitor adolescent Cartea pune bazele unor discutii privind influențele vizibile și invizibile asupra copiilor și îi îndrumă pe părinți să depășească jena de a discuta despre sex și să ofere, treptat și într-un limbaj adaptat vârstei, educația sexuală pe care nici medicul și nici profesorii nu o pot oferi. Datorită modului dezinhibat și plin de umor prin care transmite informația, parintii sunt educati sa inceapa, fără teamă, acele conversații prin care copiii și adolescenții vor fi ajutați să-și dezvolte o "busolă interioară", un set de valori stabile care să-i ghideze - dincolo de presiunile grupului de prieteni - către un comportament sexual și social sănătos. De recomandat a se citi de mai multe ori odata cu cresterea in varsta a copilului

2024-03-12 12:58:12

0

1200 de exercitii si probleme. Matematica - Clasa a 2-a - Olguta Calin, Doina Cindea, Angelica Gherman, Nicoleta Stanica

Ne place foarte mult aceasta culegere; complexitatea exercitiilor creste pe masura ce copilul avanseaza cu materia la scoala. Pentru consolidarea cunostintelor este perfecta - 1 pag sau 2 pag pe zi ajuta copilul sa retina conceptele predate in clasa a 2-a mult mai bine.

2023-11-09 05:24:39

0

Valeriu Popa, indrumator al cunoasterii prin stiinta si credinta

Este o carte plina de invataminte pentru cei care isi doresc sa inteleaga cum functioneaza corpul Merita citita macar o data in viata

2023-11-09 05:23:10

0

Arta vindecarii invatata de la Valeriu Popa - Sanda Stefan

Este o carte valoroasa pentru cei dornici sa invete cum sa manance corect, ce sa manance si cum sa se pozitioneze fata de boala. In carte se gasesc retete utile ptr tratarea diverselor afectiuni Merita citita in cazul cineva isi doreste sa se indrepte pe drumul vindecarii pe cale naturala

2023-11-09 12:35:57

0

Matematica si explorarea mediului - Clasa 2 - Daniela Berechet, Florian Berechet, Jeana Tita, Lidia Costache, Gentiana Berechet

Este super aceasta culegere Am avut si varianta pentru clasa I si prin parcurgerea testelor si exercitiilor din acest tip de culegere s-a observat un real progress la scoala. O recomandam tuturor celor interesati de un plus de exercitiu pentru consolidarea notiunilor predate la scoala. De asemenea, face pereche buna cu Limba si literatura romana. Exercitii, fise de lucru, teste - Clasa 2, autori Florian Berechet , Daniela Berechet , Jeana Tita , Lidia Costache

2023-10-20 03:09:27

0

Limba si literatura romana. Exercitii, fise de lucru, teste - Clasa 2 - Daniela Berechet, Florian Berechet, Jeana Tita, Lidia Costache

Aceasta culegere este de un mare ajutor pentru consolidarea materiei de la scoala Modul in care este structurata informatia face ca invatarea sa fie mai atractiva, mai amuzantam si este plina de imagini :) Copilul nostru rezolva cu mare drag toate exercitiile si testele din carte. O recomandam cu drag tuturor celor care vor sa exerseze si sa isi consolideze notiunile invatate la scoala

2023-10-20 03:06:04

0

Joc: Ticket to Ride Europa

Joc: Ticket to Ride Europa

Este un joc interactiv, in care trebuie sa iti gandesti bine strategia ca sa castigi; si e bine ca tine ocupata toata familia :) Ne place mult si l-am facut cadou si prietenilor

2023-07-10 09:05:24

0

500 de glume jucause pentru copii

500 de glume jucause pentru copii

Este o carte utila in dezvoltarea umorului la copii Mie si fetitei mele ne place sa o rasfoim si sa radem impreuna; s-a intamplat sa apelam la glumele din carte si in momentele mai triste si am reusit sa ne bine-dispunem de fiecare data. Gluma preferata.... MI-UAU... trebuie sa o citesti ca sa iti dai seama despre ce este vorba :D In curand vom cumpara si celelalte carti din colectie.

2023-05-29 02:47:40

0