Leadershipul, suport pentru optimizarea performantelor profesionale
Leadershipul, suport pentru optimizarea performantelor profesionale
Lucrarea propune o abordare moderna a leadership-ului, sintetizand teoriile autorilor din noua paradigma. Modelul de coaching propus pentru dezvoltarea leadership-ului se centreaza pe optimizarea unor componente specifice leadership-ului transformational, printre care amintim: comunicarea cu angajatii din subordine (transmiterea corecta si la timp a informatiilor, acordarea de feed-back, ascultarea activa), delegarea de sarcini, evaluarea echitabila a performantelor, precum si implicarea salariatilor in luarea deciziilor. Eficienta modelului de coaching, relatia dintre diferitele tipuri de leadership si climatul organizational, precum si relatia leadership - performanta profesionala sunt verificate, in mod stiintific, printr-un studiu empiric. - Alexandru Mihalcea
CUPRINS:
Argument in alegerea temei
Capitolul 1. Leadership si management
1.1 Etica in conducere
1.2 Modele de conducere
1.3 Leadershipul eficient
1.4 Dezvoltarea unui leadership eficient
1.5 Leadershipul tranzactional si leadershipul transformational
1.6 Personalitatea liderului
Capitolul 2. Cultura organizationala, climatul organizational si leadershipul
2.1 Cultura si performantele economice ale organizatiei
2.2 Cultura organizationala si leadershipul
2.3 Climatul organizational ca expresie a culturii organizationale
2.4 Diagnoza climatului si culturii organizationale
2.5 Tehnici utilizate in diagnoza climatului si culturii organizationale
2.6 Optimizarea climatului organizational
2.7 Influenta leadershipului asupra rezultatelor muncii si a climatului organizational: • 2.7.1 Satisfactia in munca – parte a climatului organizational • 2.7.2 Performanta profesionala
Capitolul 3. Formarea liderilor – coachingul in organizatii
3.1 Formarea liderilor
3.2 Coachingul in organizatii
3.3 Coachingul pentru manageri
3.4 Coachingul in dezvoltarea leadershipului
3.5 Procesul de coaching
3.6 Coachingul cognitiv comportamental
3.7 Coachingul in relatie cu alte demersuri
3.8 Coaching si personalitate
Capitolul 4. Cercetare in mediul organizational romanesc
4.1 Participanti si procedura
4.2 Obiective si ipoteze
4.3 Modelul de coaching pentru dezvoltarea abilitatilor de leadership
4.4 Personalitate California Psychological Inventory CPI 260
4.5 Stil de leadership Multifactor Leadership Questionnaire (MLQ
4.6 Climat organizational si satisfactie profesionala: • 4.6.1 Dimensiunile chestionarului de climat organizational si satisfactie profesionala • 4.6.2 Fidelitatea chestionarului de climat organizational si satisfactie profesionala • 4.6.3 Validitatea chestionarului de climat organizational si satisfactie profesionala
4.7 Focus grupul, analiza calitativa a perceptiilor angajatilor si a motivatiilor acestora
4.8 Chestionarul de evaluare a abilitatilor manageriale feedbackul de tip 360°: • 4.8.1 Dimensiunile chestionarului de evaluare prin surse multiple • 4.8.2 Fidelitatea chestionarului de evaluare a managerilor prin surse multiple
4.9 Performanta profesionala
Capitolul 5. Rezultatele studiului pe companiile selectate
5.1 Validarea modelului de coaching managerial: • 5.1.1 Participanti si procedura – obiectiv: validarea modelului de coaching • 5.1.2 Rezultate pentru studiul de validare a modelului de coaching managerial • 5.1.3 Coachingul pentru leadership si marja de profit
5.2 Studiu exploratoriu asupra relatiilor dintre tipul de leadership, personalitatea liderului, climatul organizational si indicatorii obiectivi de performanta: • 5.2.1 Participanti si procedura obiectiv: studiu exploratoriu • 5.2.2 Personalitatea managerilor si climatul organizational al compartimentelor din subordine • 5.2.3 Relatia dintre stilul de leadership adoptat si climatul organizational din cadrul compartimentelor din subordine • 5.2.4 Relatia dintre stilul de leadership adoptat si trasaturile de personalitate • 5.2.5 Relatia dintre indicatorii de performanta ai departamentului condus si toate celelalte variabile investigate
Capitolul 6. Concluzii si sugestii
Bibliografie
Anexe
PRP: 25.00 Lei
Acesta este Pretul Recomandat de Producator. Pretul de vanzare al produsului este afisat mai jos.
23.75Lei
23.75Lei
25.00 LeiIn stoc
Descrierea produsului
Lucrarea propune o abordare moderna a leadership-ului, sintetizand teoriile autorilor din noua paradigma. Modelul de coaching propus pentru dezvoltarea leadership-ului se centreaza pe optimizarea unor componente specifice leadership-ului transformational, printre care amintim: comunicarea cu angajatii din subordine (transmiterea corecta si la timp a informatiilor, acordarea de feed-back, ascultarea activa), delegarea de sarcini, evaluarea echitabila a performantelor, precum si implicarea salariatilor in luarea deciziilor. Eficienta modelului de coaching, relatia dintre diferitele tipuri de leadership si climatul organizational, precum si relatia leadership - performanta profesionala sunt verificate, in mod stiintific, printr-un studiu empiric. - Alexandru Mihalcea
CUPRINS:
Argument in alegerea temei
Capitolul 1. Leadership si management
1.1 Etica in conducere
1.2 Modele de conducere
1.3 Leadershipul eficient
1.4 Dezvoltarea unui leadership eficient
1.5 Leadershipul tranzactional si leadershipul transformational
1.6 Personalitatea liderului
Capitolul 2. Cultura organizationala, climatul organizational si leadershipul
2.1 Cultura si performantele economice ale organizatiei
2.2 Cultura organizationala si leadershipul
2.3 Climatul organizational ca expresie a culturii organizationale
2.4 Diagnoza climatului si culturii organizationale
2.5 Tehnici utilizate in diagnoza climatului si culturii organizationale
2.6 Optimizarea climatului organizational
2.7 Influenta leadershipului asupra rezultatelor muncii si a climatului organizational: • 2.7.1 Satisfactia in munca – parte a climatului organizational • 2.7.2 Performanta profesionala
Capitolul 3. Formarea liderilor – coachingul in organizatii
3.1 Formarea liderilor
3.2 Coachingul in organizatii
3.3 Coachingul pentru manageri
3.4 Coachingul in dezvoltarea leadershipului
3.5 Procesul de coaching
3.6 Coachingul cognitiv comportamental
3.7 Coachingul in relatie cu alte demersuri
3.8 Coaching si personalitate
Capitolul 4. Cercetare in mediul organizational romanesc
4.1 Participanti si procedura
4.2 Obiective si ipoteze
4.3 Modelul de coaching pentru dezvoltarea abilitatilor de leadership
4.4 Personalitate California Psychological Inventory CPI 260
4.5 Stil de leadership Multifactor Leadership Questionnaire (MLQ
4.6 Climat organizational si satisfactie profesionala: • 4.6.1 Dimensiunile chestionarului de climat organizational si satisfactie profesionala • 4.6.2 Fidelitatea chestionarului de climat organizational si satisfactie profesionala • 4.6.3 Validitatea chestionarului de climat organizational si satisfactie profesionala
4.7 Focus grupul, analiza calitativa a perceptiilor angajatilor si a motivatiilor acestora
4.8 Chestionarul de evaluare a abilitatilor manageriale feedbackul de tip 360°: • 4.8.1 Dimensiunile chestionarului de evaluare prin surse multiple • 4.8.2 Fidelitatea chestionarului de evaluare a managerilor prin surse multiple
4.9 Performanta profesionala
Capitolul 5. Rezultatele studiului pe companiile selectate
5.1 Validarea modelului de coaching managerial: • 5.1.1 Participanti si procedura – obiectiv: validarea modelului de coaching • 5.1.2 Rezultate pentru studiul de validare a modelului de coaching managerial • 5.1.3 Coachingul pentru leadership si marja de profit
5.2 Studiu exploratoriu asupra relatiilor dintre tipul de leadership, personalitatea liderului, climatul organizational si indicatorii obiectivi de performanta: • 5.2.1 Participanti si procedura obiectiv: studiu exploratoriu • 5.2.2 Personalitatea managerilor si climatul organizational al compartimentelor din subordine • 5.2.3 Relatia dintre stilul de leadership adoptat si climatul organizational din cadrul compartimentelor din subordine • 5.2.4 Relatia dintre stilul de leadership adoptat si trasaturile de personalitate • 5.2.5 Relatia dintre indicatorii de performanta ai departamentului condus si toate celelalte variabile investigate
Capitolul 6. Concluzii si sugestii
Bibliografie
Anexe
Detaliile produsului