Countdown header img desk

MAI SUNT 00:00:00:00

MAI SUNT

X

Countdown header img  mob

MAI SUNT 00:00:00:00

MAI SUNT

X

Noua era a imaginatiei

Noua era a imaginatiei - Phil Teer
Rasfoieste

Noua era a imaginatiei

Noua era a imaginatiei. Cum va conduce venitul universal de baza la explozia creativitatii

Noua era a imaginatiei este un manifest creativ pentru venitul universal de baza. Cand nu mai trebuie sa ne facem griji cu privire la bani,  avem ocazia sa fim creativi pe scara larga. Venitul universal de baza este o idee foarte veche, dar care devine rapid ideea radicala a secolului XXI. Ar putea eradica saracia si evita un viitor distopic mult previzionat de automatizare si somaj ridicat - dar ar putea avea si un efect neasteptat: o explozie a creativitatii in masa. Pur si simplu, venitul de baza are potentialul de a schimba totul.
 
Phil Teer analizeaza efectele creative si antreprenoriale ale experimentelor despre venitul de baza, dezvoltand din ele adevarate povesti despre modul in care poetii romantici au inventat consumerismul; artistii au regenerat orase precum New York, Glasgow si Berlin; iar geniile creative, precum David Bowie, Bob Dylan, Kurt Vonnegut, Haruki Murakami si multi altii, si-au eliberat spiritele creative si si-au schimbat vietile.
 
Phil Teer a fost co-fondator al legendarei Agentii de creatie londoneza St Luke's, infiintata in anii 1990. Agentia reprezinta un experiment prin care s-au pus bazele dreptului de coproprietate al angajatilor si a mediului de lucru creativ. Harvard Business Review a numit-o "Cea mai inspaimantatoare companie de pe pamant", iar Fast Company ca fiind "agentia publicitara care pune capat tuturor agentiilor publicitare". Phil Teer ofera consiliere brandurilor si guvernelor cu privire la aceste strategii creative. Phil Teer scrie articole pe Medium, Artists Create Markets, fiind fascinat de puterea creativitatii de a transforma oameni si locuri de cand si-a scris teza despre Glasgow ca oras postmodern.
 
Citeste mai mult

39.00Lei

39.00Lei

Primesti 39 puncte

Important icon msg

Primesti puncte de fidelitate dupa fiecare comanda! 100 puncte de fidelitate reprezinta 1 leu. Foloseste-le la viitoarele achizitii!

In stoc

Descrierea produsului

Noua era a imaginatiei. Cum va conduce venitul universal de baza la explozia creativitatii

Noua era a imaginatiei este un manifest creativ pentru venitul universal de baza. Cand nu mai trebuie sa ne facem griji cu privire la bani,  avem ocazia sa fim creativi pe scara larga. Venitul universal de baza este o idee foarte veche, dar care devine rapid ideea radicala a secolului XXI. Ar putea eradica saracia si evita un viitor distopic mult previzionat de automatizare si somaj ridicat - dar ar putea avea si un efect neasteptat: o explozie a creativitatii in masa. Pur si simplu, venitul de baza are potentialul de a schimba totul.
 
Phil Teer analizeaza efectele creative si antreprenoriale ale experimentelor despre venitul de baza, dezvoltand din ele adevarate povesti despre modul in care poetii romantici au inventat consumerismul; artistii au regenerat orase precum New York, Glasgow si Berlin; iar geniile creative, precum David Bowie, Bob Dylan, Kurt Vonnegut, Haruki Murakami si multi altii, si-au eliberat spiritele creative si si-au schimbat vietile.
 
Phil Teer a fost co-fondator al legendarei Agentii de creatie londoneza St Luke's, infiintata in anii 1990. Agentia reprezinta un experiment prin care s-au pus bazele dreptului de coproprietate al angajatilor si a mediului de lucru creativ. Harvard Business Review a numit-o "Cea mai inspaimantatoare companie de pe pamant", iar Fast Company ca fiind "agentia publicitara care pune capat tuturor agentiilor publicitare". Phil Teer ofera consiliere brandurilor si guvernelor cu privire la aceste strategii creative. Phil Teer scrie articole pe Medium, Artists Create Markets, fiind fascinat de puterea creativitatii de a transforma oameni si locuri de cand si-a scris teza despre Glasgow ca oras postmodern.
 
Citeste mai mult

De pe acelasi raft

De acelasi autor

Rating general al produsului

5 stele
1
4 stele
0
3 stele
0
2 stele
0
1 stele
0

Parerea ta e inspiratie pentru comunitatea Libris!

Review-uri

PetruM 03/02/2021 07:45
„Noua era a imaginației”, este acel tipul de carte care, te face să nu o lași din mână până nu o termini de citit, curge frumos, documentată, cu argumente și dovezi solide, te face să privești altfel viața. Este o privire la nivel global, macro, la construirea unui viitor frumos. Te face să-ți pui multe întrebări: Ce ar fi dacă? De ce nu? Când? Cum?... Stai și te gândești la viitor, iar viitorul, clar, va fi mult mai bun pentru generațiile următoare. Prin experimente de câțiva zeci de ani în diferite culturi și zone ale lumi (Canada – „experimentul Dauphin Mincome”, Spania – „B-Mincome”, Finlanda, U.S.A., Italia, Marea Britanie, Țările de Jos), s-a dovedit că este mult mai eficient creativ și economic ca oameni să primească un „venit de baza fix” indiferent dacă au un job sau nu, fără justificări. Pare o utopie, dar analizând la rece, chiar este logic, omul având confortul și siguranță zilei de mâine, prin felul lui de a fi, va dori să se dezvolte, nu doar sa mănânce sau să-și plătească facturile, va investi în educație, în sănătate, în creativitate, în a evolua fizic și psihic. Vor fi oameni sănătoși, satisfăcuți și educați.
Concluzia este că această carte se citește foarte ușor, este argumentată, te surprinde și mai ales te face să te redescoperi pe tine întrebându-te: Eu ce a-și face dacă a-și avea acel venit de baza? În ce a-și investi? Cum a-și evolua? Trebuie sa fim conștienți că viitorul e mult mai aproape de noi decât trecutul. Închei printr-un citat de Phil Teer care ne descrie foarte bine: „Este inovator să fii om".
Arata mai mult
  • Like review icon 0
  • Add comments

1 din 1 de rezultate

Acum se comanda

Noi suntem despre carti, si la fel este si

Newsletter-ul nostru.

Aboneaza-te la vestile literare si primesti un cupon de -10% pentru viitoarea ta comanda!

*Reducerea aplicata prin cupon nu se cumuleaza, ci se aplica reducerea cea mai mare.

Ma abonez image one
Ma abonez image one