Dezvoltarea competentelor emotionale si sociale la prescolari. ghid practic pentru parinti
Dezvoltarea competentelor emotionale si sociale la prescolari. ghid practic pentru parinti
Dezvoltarea competentelor emotionale si sociale la prescolari. Ghid practic pentru educatori
CUPRINS
Prefata
CAPITOLUL I
Introducere
I. Competentele emotionale
II. Competentele sociale
III. Factori de risc pentru dezvoltarea competentelor emotionale si sociale
CAPITOLUL II
A. Optimizarea relatiilor dintre adulti
1. GESTIONAREA EFICIENTA A EMOTIILOR sI MANAGEMENTUL STRESULUIB. Optimizarea relatiei educator-copil
2. COMUNICAREA EFICIENTA
2.1. Emiterea mesajului3. MANAGEMENTUL CONFLICTELOR, REZOLVAREA DE PROBLEME sI LUAREA DECIZIILOR
2.2. Receptarea mesajului
2.3. Tipuri de comunicare
3.1. Managementul conflictelor
3.2. Rezolvarea de probleme si luarea deciziilor
I. STRATEGII DE DISCIPLINARE
1. STRATEGII DE ORGANIZARE A MEDIULUI DE iNVATARE sI DE PREVENTIE A PROBLEMELOR DE COMPORTAMENTII. STRATEGII DE DEZVOLTARE A COMPETENTELOR EMOTIONALE sI SOCIALE iN RELATIA EDUCATOR-COPIL
1.1. Stabilirea rutinelor2. RECOMPENSELE CA MODALITATE DE iNCURAJARE A COMPORTAMENTELOR ADECVATE
1.2. Stabilirea regulilor
1.3. Stabilirea limitelor
2.1. Lauda – intarire sociala pentru comportamentele adecvate3. ABORDAREA COMPORTAMENTELOR INADECVATE
2.2. Sistemele de recompense
3.1. Ignorarea comportamentelor inadecvate
3.2. Consecintele logice sau naturale ale comportamentelor inadecvate
3.3. Excluderea
1. STRATEGII DE OPTIMIZARE A RELATIEI EDUCATOR-COPIL
2. iNVATAREA sI DEZVOLTAREA STRATEGIILOR DE REGLARE EMOTIONALA LA COPII
3. REZOLVAREA DE PROBLEME LA COPII1
CAPITOLUL III
1. Activitati pentru dezvoltarea si optimizarea competentelor emotionale2. Activitati pentru dezvoltarea si optimizarea competentelor sociale
3. Anexe
Descrierea produsului
Dezvoltarea competentelor emotionale si sociale la prescolari. Ghid practic pentru educatori
CUPRINS
Prefata
CAPITOLUL I
Introducere
I. Competentele emotionale
II. Competentele sociale
III. Factori de risc pentru dezvoltarea competentelor emotionale si sociale
CAPITOLUL II
A. Optimizarea relatiilor dintre adulti
1. GESTIONAREA EFICIENTA A EMOTIILOR sI MANAGEMENTUL STRESULUIB. Optimizarea relatiei educator-copil
2. COMUNICAREA EFICIENTA
2.1. Emiterea mesajului3. MANAGEMENTUL CONFLICTELOR, REZOLVAREA DE PROBLEME sI LUAREA DECIZIILOR
2.2. Receptarea mesajului
2.3. Tipuri de comunicare
3.1. Managementul conflictelor
3.2. Rezolvarea de probleme si luarea deciziilor
I. STRATEGII DE DISCIPLINARE
1. STRATEGII DE ORGANIZARE A MEDIULUI DE iNVATARE sI DE PREVENTIE A PROBLEMELOR DE COMPORTAMENTII. STRATEGII DE DEZVOLTARE A COMPETENTELOR EMOTIONALE sI SOCIALE iN RELATIA EDUCATOR-COPIL
1.1. Stabilirea rutinelor2. RECOMPENSELE CA MODALITATE DE iNCURAJARE A COMPORTAMENTELOR ADECVATE
1.2. Stabilirea regulilor
1.3. Stabilirea limitelor
2.1. Lauda – intarire sociala pentru comportamentele adecvate3. ABORDAREA COMPORTAMENTELOR INADECVATE
2.2. Sistemele de recompense
3.1. Ignorarea comportamentelor inadecvate
3.2. Consecintele logice sau naturale ale comportamentelor inadecvate
3.3. Excluderea
1. STRATEGII DE OPTIMIZARE A RELATIEI EDUCATOR-COPIL
2. iNVATAREA sI DEZVOLTAREA STRATEGIILOR DE REGLARE EMOTIONALA LA COPII
3. REZOLVAREA DE PROBLEME LA COPII1
CAPITOLUL III
1. Activitati pentru dezvoltarea si optimizarea competentelor emotionale2. Activitati pentru dezvoltarea si optimizarea competentelor sociale
3. Anexe
Detaliile produsului
- Categoria: Pedagogie Metodica
- Autor: Catrinel A. Stefan, Kallay Eva
- Editura: ASOCIATIA DE STIINTE COGNITIVE DIN ROMANIA
- Format: 300 x 210 mm Afiseaza mai mult