Building Brands: Corporations and Modern Architecture
De (autor): Grace Ong Yan
Building Brands explores the role of architectural branding in the design of corporate modernism and tells how business strategies, modern architecture, urban conditions, and conceptions of society shaped the ambitious branding goals of corporate clients.
LIBRIS DAYS
-20%
transport gratuit
PRP: 614.75 Lei
Acesta este Pretul Recomandat de Producator. Pretul de vanzare al produsului este afisat mai jos.
491.80Lei
491.80Lei
614.75 LeiPrimesti 491 puncte
Primesti puncte de fidelitate dupa fiecare comanda! 100 puncte de fidelitate reprezinta 1 leu. Foloseste-le la viitoarele achizitii!
Livrare in 2-4 saptamani
Pentru a putea comanda rapid este nevoie sa introduceti numarul dvs de telefon in formatul 0xxxxxxxxx (10 cifre).Un operator Libris.ro va suna si va cere telefonic restul datelor necesare.
Descrierea produsului
Building Brands explores the role of architectural branding in the design of corporate modernism and tells how business strategies, modern architecture, urban conditions, and conceptions of society shaped the ambitious branding goals of corporate clients.
Detaliile produsului
De pe acelasi raft
Parerea ta e inspiratie pentru comunitatea Libris!