Caracterologie si grafologie. Eseuri
Cele trei aspecte - tipuri umane, devieri caracteriale, tendinte criminale (impotriva altora sau impotriva propriei fiinte) - isi datoreaza prezentarea unei nevoi de cuprindere si intelegere a unor fatete aparent disparate ale fiintei umane, prin cautarea si, eventual, stabilirea unor punti de legatura dintre manifestarile personalitatii. La baza se afla structura caracterologica - tipologica care face ca un subiect sa aiba un anumit ritm si sa prefere anumite ritmuri, sa tinda spre anumite miscari, sa vada lucrurile sub un anumit unghi, sa valorifice anumite situatii. Este vorba despre un nucleu de posibilitati, al unei orientari naturale catre un anumit tip de echilibru psihologic si fiziologic, catre un anume comportament si stil de existenta. Asadar, un ansamblu de virtualitati organizate intr-o configuratie, dar care se pot realiza sau nu, se pot actualiza sau nu, se pot specifica in mii de maniere foarte diferite, dupa mediu, moment, varsta, experiente, influente, evenimente ale vietii etc.
PRP: 110.00 Lei
Acesta este Pretul Recomandat de Producator. Pretul de vanzare al produsului este afisat mai jos.
99.00Lei
99.00Lei
110.00 LeiIn stoc
Descrierea produsului
Cele trei aspecte - tipuri umane, devieri caracteriale, tendinte criminale (impotriva altora sau impotriva propriei fiinte) - isi datoreaza prezentarea unei nevoi de cuprindere si intelegere a unor fatete aparent disparate ale fiintei umane, prin cautarea si, eventual, stabilirea unor punti de legatura dintre manifestarile personalitatii. La baza se afla structura caracterologica - tipologica care face ca un subiect sa aiba un anumit ritm si sa prefere anumite ritmuri, sa tinda spre anumite miscari, sa vada lucrurile sub un anumit unghi, sa valorifice anumite situatii. Este vorba despre un nucleu de posibilitati, al unei orientari naturale catre un anumit tip de echilibru psihologic si fiziologic, catre un anume comportament si stil de existenta. Asadar, un ansamblu de virtualitati organizate intr-o configuratie, dar care se pot realiza sau nu, se pot actualiza sau nu, se pot specifica in mii de maniere foarte diferite, dupa mediu, moment, varsta, experiente, influente, evenimente ale vietii etc.
Detaliile produsului