headerdesktop corintwktrgr26apr24

MAI SUNT 00:00:00:00

MAI SUNT

X

headermobile corintwktrgr26apr24

MAI SUNT 00:00:00:00

MAI SUNT

X

Promotii popup img

-50% -30% la Corint si Leda

siii TRANSPORT GRATUIT

la TOATE comenzile peste 50 lei!

Profita acum!

Marketing relational si vanzari etice. Perspectiva unui business de succes

De (autor): Georgeta Ghenea

0
(0 review-uri)
Marketing relational si vanzari etice. Perspectiva unui business de succes - Georgeta Ghenea
Rasfoieste

Marketing relational si vanzari etice. Perspectiva unui business de succes

De (autor): Georgeta Ghenea

0
(0 review-uri)
Marketing sau Vanzari? Este o intrebare care, de prea multi ani, reprezinta pentru oamenii de business o problema de tipul "oul si gaina". Georgeta Ghenea ne propune sa abordam situatia cu "si" in loc de "sau". Marketing si Vanzari. Cartea de fata reprezinta o incursiune eleganta in lumea marketingului si a vanzarilor, de la Marketing 1.0 - centrat pe produse -, continuand cu Marketing 2.0 - centrat pe clienti - si ajungand la Marketing 3.0 - centrat pe oameni, completata cu o incursiune in procesul de vanzare pas cu pas.
Orice proces de vanzare pleaca de la nevoile clientului si, pentru asta, vanzatorii trebuie sa-si cunoasca partenerii de afaceri. 
Marketingul ii ajuta sa duca discutia cu clientii in zona de avantaje si beneficii. Segmentarea potentialilor clienti si construirea avatarurilor cu ajutorul instrumentelor de marketing ajuta la construirea unor oferte atractive (de valoare) bazate pe diferentiatori competitivi. Plecand de la oferta de valoare, ni se propune un top 10 intrebari necesare pentru un vanzator, care il ajuta pe acesta sa pregateasca in mod constient interactiunile cu clientii, precum si exemple concrete (si utile) de elevator pitch sau de "tratare de obiectii". 
Obiectivul este ca vanzatorul sa ajunga un consilier de incredere pentru client, astfel cartea ne pune la dispozitie un check list cu sarcinile si indicatorii de performanta relevanti. 
Astfel, misiunea, viziunea si valorile companiei centrate pe oameni, abordarea profesionista, dar umana si intr-o maniera etica a clientilor sunt un stil de viata pentru vanzator, nu doar niste cuvinte aruncate-n vant. - Adrian Cioroianu, autorul cartilor Vanzari 2.0 si Aproape totul despre managementul echipei de vanzari 
Citeste mai mult

-20%

PRP: 49.90 Lei

!

Acesta este Pretul Recomandat de Producator. Pretul de vanzare al produsului este afisat mai jos.

39.92Lei

39.92Lei

49.90 Lei

Primesti 39 puncte

Important icon msg

Primesti puncte de fidelitate dupa fiecare comanda! 100 puncte de fidelitate reprezinta 1 leu. Foloseste-le la viitoarele achizitii!

In stoc

Descrierea produsului

Marketing sau Vanzari? Este o intrebare care, de prea multi ani, reprezinta pentru oamenii de business o problema de tipul "oul si gaina". Georgeta Ghenea ne propune sa abordam situatia cu "si" in loc de "sau". Marketing si Vanzari. Cartea de fata reprezinta o incursiune eleganta in lumea marketingului si a vanzarilor, de la Marketing 1.0 - centrat pe produse -, continuand cu Marketing 2.0 - centrat pe clienti - si ajungand la Marketing 3.0 - centrat pe oameni, completata cu o incursiune in procesul de vanzare pas cu pas.
Orice proces de vanzare pleaca de la nevoile clientului si, pentru asta, vanzatorii trebuie sa-si cunoasca partenerii de afaceri. 
Marketingul ii ajuta sa duca discutia cu clientii in zona de avantaje si beneficii. Segmentarea potentialilor clienti si construirea avatarurilor cu ajutorul instrumentelor de marketing ajuta la construirea unor oferte atractive (de valoare) bazate pe diferentiatori competitivi. Plecand de la oferta de valoare, ni se propune un top 10 intrebari necesare pentru un vanzator, care il ajuta pe acesta sa pregateasca in mod constient interactiunile cu clientii, precum si exemple concrete (si utile) de elevator pitch sau de "tratare de obiectii". 
Obiectivul este ca vanzatorul sa ajunga un consilier de incredere pentru client, astfel cartea ne pune la dispozitie un check list cu sarcinile si indicatorii de performanta relevanti. 
Astfel, misiunea, viziunea si valorile companiei centrate pe oameni, abordarea profesionista, dar umana si intr-o maniera etica a clientilor sunt un stil de viata pentru vanzator, nu doar niste cuvinte aruncate-n vant. - Adrian Cioroianu, autorul cartilor Vanzari 2.0 si Aproape totul despre managementul echipei de vanzari 
Citeste mai mult

De pe acelasi raft

Parerea ta e inspiratie pentru comunitatea Libris!

Acum se comanda

Noi suntem despre carti, si la fel este si

Newsletter-ul nostru.

Aboneaza-te la vestile literare si primesti un cupon de -10% pentru viitoarea ta comanda!

*Reducerea aplicata prin cupon nu se cumuleaza, ci se aplica reducerea cea mai mare.

Ma abonez image one
Ma abonez image one